Schrijf de eerste review over dit product

509,-
Goedkoopste vanNederlandEn daar zijn
we trots op!

Beschrijving

Details

Beleef de bioscoop bij jouw thuis

De Samsung Cinematic Q-series Soundbars zetten je midden in de actie. Dit jaar heeft Samsung Dolby Atmos en DTS:X support op alle Q-series Soundbars, zodat je echt een 3D geluidservaring hebt. Ben je opzoek naar de bioscoop ervaring bij jou thuis? Dat kan gemakkelijk met de Samsung soundbar HW-800A.

Laat je meeslepen door adembenemend geluid

Ben jij een echte filmfan? Dan mag een Dolby Atmos soundbar niet ontbreken. Deze slimme techniek zorgt voor veel goed gerichte luidsprekers, waardoor het voor jou als kijker lijkt alsof je middenin de actie zit. Wat onderscheid een Dolby Atmos geluidservaring van een ander apparaat met surroundervaring? Deze soundbar voegt aan surround geluid een extra dimensie toe. De geluidseffecten lijken namelijk vanaf boven te komen (verticaal). Perfect bijvoorbeeld voor scènes waarbij een helikopter overvliegt of een boot voorbij scheurt.

Laat je QLED TV samenwerken met je soundbar

De soundbar is voorzien van 3 kanalen, 1 subwoofer-kanaal en 2 naar boven gerichte kanalen en biedt je een adembenemende geluidservaring. Hij past uitstekend bij je Samsung (Neo) QLED TV dankzij Q-Symphony. Dit jaar is Q-Symphony voorzien op Samsung QLED modellen vanaf Q70A en hoger, die je gemakkelijk koppelt aan je HW-Q800A. Daarnaast beschikt de soundbar over SpaceFit Sound waardoor je TV en soundbar perfect zijn afgesteld door de kamerkalibratie. Laat je meeslepen in het verhaal door de best mogelijke surroundervaring met 3.1.2-kanaals geluid van 330W.

Fantastische geluid voor de muziekliefhebber

Naast dat deze speaker je tijdens je kijkervaring voorziet van indrukwekkend geluid, geniet je met deze soundbar ook van fantastische geluid voor muziek. Je kan de HW-Q800A namelijk eenvoudig verbinden met WiFi, AirPlay2 en Spotify Connect. Verbind je smartphone met de Soundbar via Wi-Fi of Bluetooth of nog gemakkelijker door Tap Sound te gebruiken. Tap Sound werkt via de SmartThings app waardoor je met één tik van je smartphone tegen de Soundbar de muziek laat afspelen vanaf je smartphone.

Extra Info

Extra Info

Short Description Nee